Yang terlalu suka bercakap, ketawa.

Wednesday, December 25, 2013

Farewell(25/12/13)

Bismillahirahmanirrahim, hi!


Rasa cam lama gila tak blogging. lama gila tak menaip laju laju kekeke lepas blog yang lama tu dah tak boleh bukak(tak tahu kenapa) terus jadi cam malas gileee nak buat baru. malas gile tahu? tapi hari ni tetibe mood nak blogging datang. 

memandangkan dah jauh dengan kawan kawan tu yang rasa sunyi je(amboii ngalahkan duduk luar negara) tak, serious aku rasa cam nak terbang balik ke tempat lama yang dah dekat sepuluh tahun aku duduk. sebelum ni pernah duduk seremban, sarawak tapi aku cam lek je tinggalkan tempat tu. maybe sebab aku kecik lagi time tu. 

ramai gila tanya 

"ko asal pindah"

"best tak duduk sana"

"ko cerita lah apa yang jadi kat sana"

kalau tak disebabkan ikut ibu & ayah, rasa nya aku pun tak nak beb. serious gua cakap ni. walaupun kat sana takde lah seronok mana pun, tapi disebabkan aku dekat dengan kawan-kawan, aku jadi cam seronok gila. hari hari aku boleh jumpa diorang, hari hari boleh membebel, cerita benda tah hape hape dekat diorang. diorang pun layan je walaupun kadang kadang rasa nak tampo muka aku ni haa. aku ni jenis yang overly-attached, bila aku dah selesa dengan orang tu, aku memang akan click. rasa cam tak nak pisah langsung.

sejak dah jauh, 
aku tetap boleh membebel, bercerita, ketawe gila gila sampai nak tercabut anak tekak(ok over jap) tapi cuma dalam phone. weyy serious tak puas wey! sobs sobs. ko faham tak apa yang aku rasa? kalau faham, okay bagus. 

tapi nak buat cane kan, nak nanges guling guling pun cam tak guna. doakan je diorang kat sana sihat, semuanya lancar. doa, moga Allah jaga diorang & persahabatan kekal. Amin!

No comments:

Post a Comment